Založ si blog

Tak teď nevím, jestli se do vás trefím.

Pravda je ta, jak příhodné, že mám vás všechny rád.Mimo ajatoláhů a jejich štětek, co mne votravujhou už více jak tři roky a tu udělali z toho svojí baštu na páchání jednoznačně kriminální činnosti. Ale zase na druhou stranu, máme internovou policii, vono se vo tom málo ví, a tyhle hyeny skončej v kriminálu. Nebo jim někdo ten jijich ajatoláhovskej zmantrovanej mozek vystřelí z hlavy.

No co. Je to boj jeden proti všem. Jsem na to uvyklej a vycvičenej. Tak poďme na to. Miluju východoázijské praktiky a filozofii, pokud neporušují základní filozofii mistrů. Važ slovo, važ si svého protivníka. Nepodceňuj a nevyvyšuj se.

A všichni ajatoláhové, co vás je nalezenejch na Slovensku, protože tu politici zrušili trest smrti, aby nevyseli na lampách podél cest, tak poďte.Samozvaní hlaselé, duchovní vůdci v křesťanké kultůře, pojďte zaprodanci Satana.

Umím to co vy a umím to lépe. A víte proč? Protože nejsem zbabělá krysa.

O věcech posledních.

22.06.2010

Budu stručnej. My jsme neměli nikdy moc času na kecání vo nepodstatnejch věcech. Tak nás to učili vod patnácti let. Hele, kámo, není to s Tebou dobrý, spíš je to skoro jako na hovno.Nemůžeš s náma, to Ti snad jasný.Ten hazl, co Tě dostal to má za sebou. Dostala ho trojka skoro hned potom, jako Tě trefil. My teď uděláme tři věci. Doneseme Tě do prvního stavení, kde [...]

Musím se pochválit.

17.06.2010

To se prej má. Vodměnit se hezky. Za něco pěknýho, co jsme si udělali. Tak já jsem vám jel Moravou, vosum let jsem tam študíroval, tak mě tam, holt znají. Teda i kluci ale hlavně děvčata. Jinak, aby nebyla nějaká mejlka, vony jsou tam moc hezký. Tam oko Tvé neuzří vošklivou ženskou. I po šedesátce jsou stále žádoucí.Mno.A to se mi přihodilo. Jedu si tak jedu a [...]

hamburg, kalifát, demonštrácia, protest, islam, moslim

Islamisti v Hamburgu žiadali kalifát, nemeckých politikov to pobúrilo

29.04.2024 10:15

"Chcú zrušiť demokraciu a náboženský štát z doby kamennej označujú za riešenie," napísal denník Bild.

Policajná eskorta / Policajné auto / Polícia /

Polícia preveruje bombovú hrozbu na súdoch

29.04.2024 09:14

Oznamovateľ nešpecifikoval konkrétny súd.

Annalena Baerbocková

Baerbocková vyzýva na rozšírenie EÚ o krajiny západného Balkánu. Ide o šedú zónu využívanú Ruskom, tvrdí

29.04.2024 08:45

Medzi krajiny západného Balkánu sa radí Čierna Hora, Bosna a Hercegovina, Albánsko, Srbsko, Severné Macedónsko a Kosovo.

Kolumbíjska univerzita

Biely dom vyzval na pokojné protesty na amerických univerzitách

29.04.2024 08:25

Vlna demonštrácií sa začala na Kolumbijskej univerzite v New Yorku, rýchlo sa však rozšírila po celej krajine.

milo

Toto su já.nebo my?

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 4523x
Priemerná čítanosť článkov: 1508x

Autor blogu

Kategórie

Archív

Odkazy