Založ si blog

O věcech posledních.

Budu stručnej. My jsme neměli nikdy moc času na kecání vo nepodstatnejch věcech. Tak nás to učili vod patnácti let.

Hele, kámo, není to s Tebou dobrý, spíš je to skoro jako na hovno.Nemůžeš s náma, to Ti snad jasný.Ten hazl, co Tě dostal to má za sebou. Dostala ho trojka skoro hned potom, jako Tě trefil.

My teď uděláme tři věci.

Doneseme Tě do prvního stavení, kde někdo bydlí. Tady máš moje morfium, já si už nějak poradím,tady máš moje dva zásobníky plný. Nezapomeň co jsem tě učil. Předposlední je prázdná hilzna. Takže první přebít, to aby jsi se nesplet.Tvůj nůž z levý bradavky Ti dám pod zadek, aby nebyl moc na vočích, pistol máš v pravý ruce pod prdelí. Vždycky buď tváří ke dveřím a střílej mezi nohama.

Už musíme, kluci Tě vemou a vopatruj se, dokud to půjde. Ahoj, jseš moc fajn kámoš, měj se.

Tak teď nevím, jestli se do vás trefím.

21.06.2010

Pravda je ta, jak příhodné, že mám vás všechny rád.Mimo ajatoláhů a jejich štětek, co mne votravujhou už více jak tři roky a tu udělali z toho svojí baštu na páchání jednoznačně kriminální činnosti. Ale zase na druhou stranu, máme internovou policii, vono se vo tom málo ví, a tyhle hyeny skončej v kriminálu. Nebo jim někdo ten jijich ajatoláhovskej zmantrovanej [...]

Musím se pochválit.

17.06.2010

To se prej má. Vodměnit se hezky. Za něco pěknýho, co jsme si udělali. Tak já jsem vám jel Moravou, vosum let jsem tam študíroval, tak mě tam, holt znají. Teda i kluci ale hlavně děvčata. Jinak, aby nebyla nějaká mejlka, vony jsou tam moc hezký. Tam oko Tvé neuzří vošklivou ženskou. I po šedesátce jsou stále žádoucí.Mno.A to se mi přihodilo. Jedu si tak jedu a [...]

Jemen, USS Carney

Loď v Červenom mori zostrelila raketu, k útoku sa prihlásili húsíovia

25.04.2024 08:40

Vypálená raketa pravdepodobne mierila na loď MV Yorktown plaviacu sa pod americkou vlajkou.

súdne pojednávanie, Mikuláš Černák

Zvrat v prípade Černáka. V miestnosti bol len pár minút, rozhodovať o jeho prepustení sa dnes nebude

25.04.2024 08:00, aktualizované: 09:06

Kedy sa dozvieme verdikt, zatiaľ nie je známe. V prípade ešte stále pribúdajú návrhy na doplnenie dokazovania a procesné strany ich môžu podať aj počas pojednávania.

vojna na Ukrajine, Charkov

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany.

SR ÚV MZ Fico Dolinková rokovanie kontrola TK BAX

Kontrolóri o stave zdravotníctva: Štát na jeho riadenie rezignoval, dôsledky pre pacientov sú alarmujúce

25.04.2024 06:05

Nemáme prehľad o financiách, nemodernizujeme a najakútnejším problémom je chýbajúci lekársky a ošetrovateľský personál.

milo

Toto su já.nebo my?

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 4516x
Priemerná čítanosť článkov: 1505x

Autor blogu

Kategórie

Archív

Odkazy