Založ si blog

Musím se pochválit.

To se prej má. Vodměnit se hezky. Za něco pěknýho, co jsme si udělali.

Tak já jsem vám jel Moravou, vosum let jsem tam študíroval, tak mě tam, holt znají. Teda i kluci ale hlavně děvčata. Jinak, aby nebyla nějaká mejlka, vony jsou tam moc hezký. Tam oko Tvé neuzří vošklivou ženskou. I po šedesátce jsou stále žádoucí.Mno.A to se mi přihodilo. Jedu si tak jedu a najednou, z ničeho nic, jsem dostal chuť na kafe. Není nic snazšího, když dostanete chuť, tak trošulenku vorazit na příhodném místě. A kde jinde, než v motorestu, že, silniční pirátenkové?

nebudu to natahovat. Jsem běžně vodpudivej typ mládence po padesátce, vráskz vokolo vočí mě zdoběj, protože se moc rád a často směju a protisluneční brejle strácím bůhvíkde.

A tam se na mně usmálo štěstí.Tomu by snad nikdo neuvěřil. Ani já.

Vona tam stála, celá jako z krve a mlíka,měl jsem dokonce pocit, že je nějak jako royrušená, nebo co, já nevím, nemám tolikero skušenností, ale po chvíli mi sdělila, něco, co jsem nečekal. Dějte v mým věku, prosím vás pěkně.

Že prej, jestli bych nechtěl. Že žije sama, vosamocená, barák jako kráva do dvou pater, zahradu nemá kdo, no taky se nedivím,deset hektarů ručně před kuropěním, aby bylo vlhko, vodkalit rybníček a prokysličit, aby nezdechly rybičky, to se dělá tak, že na zapísknutí plavete kraulem kolem celýho rybníčku.A rybičky, když jsou uspokojený a vokysličený, tak vyskakujou jako nad poklidnou hladinu, protože už jí nemá kdo čeřit. Bejvá totižto i osum hodin po poledni.

Tahleta dáma mi sdělila, že dneskáj je moc zlá doba. Že pořádnýho chlapa neseženete na Moravě ani za peníze.Mno.

A teď si vemte, že já tam sám samotinký v opuštěném bufáči s nedopitým kafem a takovýdle newsy na mně, Moravačka v letech, kdyby aspoň byla bey půl zahrady. Vona sice ta druhá, větčí půlka byla vinohrad, ale tý práce neubude, né?

A vidíte, kdybych nebyl speciálně školenej, tak jsem jí možná spadnul do tenat. Ale byla moc komunikativní a hezky rozvinutá

Takže chlapi, na Moravu jedině za peníze.

O věcech posledních.

22.06.2010

Budu stručnej. My jsme neměli nikdy moc času na kecání vo nepodstatnejch věcech. Tak nás to učili vod patnácti let. Hele, kámo, není to s Tebou dobrý, spíš je to skoro jako na hovno.Nemůžeš s náma, to Ti snad jasný.Ten hazl, co Tě dostal to má za sebou. Dostala ho trojka skoro hned potom, jako Tě trefil. My teď uděláme tři věci. Doneseme Tě do prvního stavení, kde [...]

Tak teď nevím, jestli se do vás trefím.

21.06.2010

Pravda je ta, jak příhodné, že mám vás všechny rád.Mimo ajatoláhů a jejich štětek, co mne votravujhou už více jak tři roky a tu udělali z toho svojí baštu na páchání jednoznačně kriminální činnosti. Ale zase na druhou stranu, máme internovou policii, vono se vo tom málo ví, a tyhle hyeny skončej v kriminálu. Nebo jim někdo ten jijich ajatoláhovskej zmantrovanej [...]

vojna na Ukrajine, Charkov

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany.

SR ÚV MZ Fico Dolinková rokovanie kontrola TK BAX

Kontrolóri o stave zdravotníctva: Štát na jeho riadenie rezignoval, dôsledky pre pacientov sú alarmujúce

25.04.2024 06:05

Nemáme prehľad o financiách, nemodernizujeme a najakútnejším problémom je chýbajúci lekársky a ošetrovateľský personál.

vojna na Ukrajine, Bachmut

ONLINE: Pistorius: Rusi už vyrábajú viac zbraní, než potrebujú proti Ukrajine

25.04.2024 06:00, aktualizované: 07:40

Veľká časť toho, čo sa vyrobí v ruských vojenských závodoch, nemieri na front na Ukrajine, ale končí v skladoch, tvrdí nemecký minister obrany Boris Pistorius.

Špióni

Kradnuté technológie, sabotáže aj plánované útoky. Európu zaplavujú čínski a ruskí špióni

25.04.2024 06:00

Špiónov, ktorí pracovali pre Čínu, zadržali v Británii aj v Nemecku. Ruských, ktorí pripravovali aj útoky, odhalila nemecká polícia.

milo

Toto su já.nebo my?

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 4515x
Priemerná čítanosť článkov: 1505x

Autor blogu

Kategórie

Archív

Odkazy